Esteu aquí:

Avisos i incidències: EPP! i Telèfon Verd

Actualitzat el 08/07/2022 07:51:17

Missió

Facilitar a la ciutadania la realització de peticions, avisos i consultes relatius a l’espai públic.

Descripció

L’aplicació mòbil EPP! i el Telèfon Verd permeten a la ciutadania exposar, de manera telemàtica i telefònica, queixes, incidències o suggeriments sobre l’espai públic; avisar d’elements malmesos o en mal estat; consultar serveis municipals, i sol·licitar el servei de recollida de voluminosos, entre d’altres.
En el cas de les incidències comunicades mitjançant l'EPP!, l’aplicació genera una resposta que indica les gestions realitzades i si aquelles s’han solucionat. Algunes incidències són de fàcil i ràpida resolució, però d’altres requereixen una gestió administrativa i no es poden resoldre a curt termini.

Beneficiaris

  • Ciutadania.

Web

Requisits d'accés

  • Descarregar al móbil l'aplicació gratuïta EPP!

Unitat/s Responsable/s

  • Residus i neteja

Adreces Electròniques

Telèfon

Horari d'atenció

De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

Punt d'informació

Ajuntament, plaça de la Imperial Tàrraco (antiga Facultat de Lletres)

Plaça de la Imperial Tarraco