Consultes de consum
Actualitzat el 13-01-2023 10:55
Missió
Orientar i assessorar els consumidors i consumidores del municipi sobre els seus drets i deures en les relacions de consum amb una empresa, i sobre les maneres d'exercir-los.
Descripció
Es dona resposta de manera personalitzada a consultes sobre l'adquisició de béns i la utilització de serveis. Les consultes es poden fer presencialment, telefònicament i per correu electrònic.
Beneficiaris
- Consumidors/ores domiciliats a Tarragona
Web
Com accedir al servei?
Demanant cita prèvia presencial o trucant al telèfon del servei, dins l’horari d'atenció telefònica, o enviant la consulta via correu electrònic.
Unitat/s responsable/s
- OMIC
Adreces Electròniques
Telèfon
Horari d'atenció
De Dilluns a divendres, de 10,00 h a 13,00 h
Punt d'informació
Palau Municipal
(Planta baixa)
Plaça de la Font, 1
Palau Municipal 41.1174676 1.2542181