Queixes de consum
Actualitzat el 03-12-2021 09:23
Missió
Orientar i assessorar les persones consumidores del municipi sobre la presentació i tramitació d’una queixa de consum a una empresa.
Descripció
Es pot plantejar la queixa davant l’empresa o establiment, demanant-li el full oficial de queixa/reclamació/denúncia i deixant constància escrita dels fets. Aquest full oficial de queixa es pot registrar, directament, en l’OMAC de l’Ajuntament de Tarragona, adjuntant la documentació de què es disposi i que acrediti la relació de consum.
Beneficiaris
- Persones consumidores domiciliades a Tarragona.
Web
Com accedir al servei?
-Presencialment, demanant cita prèvia per registrar el full oficial de queixa en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).
Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac
-Tramitació telemàtica
Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final de la fitxa de "Sol·licitud genèrica".
Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.
Tramitació
Unitat/s responsable/s
- OMIC
Adreces Electròniques
Telèfon
Horari d'atenció
De dilluns a divendres, de 10:00 a 13:00 h
Punt d'informació
Palau Municipal
(Planta baixa)
Plaça de la Font, 1
Palau Municipal 41.1174676 1.2542181