Queixes de consum

Actualitzat el 06-07-2022 11:18

Missió

Orientar i assessorar els consumidors i consumidores del municipi sobre la presentació i tramitació d'una queixa de consum a una empresa.

Descripció

Es pot plantejar la queixa davant l'empresa o establiment, demanant-li el full oficial de queixa/reclamació/denúncia i deixant constància escrita dels fets. Aquest full oficial de queixa es pot registrar directament a l'OMAC de l’Ajuntament de Tarragona. Hi caldrà adjuntar la documentació de què es disposi i que acrediti la relació de consum.

Beneficiaris

  • Consumidors/ores domiciliats a Tarragona

Web

Com accedir al servei?

— Presencialment, demanant cita prèvia per registrar el full oficial de queixa en qualsevol de les oficines municipals d'atenció ciutadana (OMAC). Consulteu adreces i horaris a l'enllaç següent: www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

— Telemàticament, fent clic al botó Tramitar que trobareu al final de la fitxa Sol·licitud genèrica. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

Tramitació

Unitat/s responsable/s

  • OMIC

Adreces Electròniques

Telèfon

Horari d'atenció

De dilluns a divendres, de 10:00 a 13:00 h

Punt d'informació

Palau Municipal
(Planta baixa)

Plaça de la Font, 1