Avisos i incidències: EPP! i Telèfon Verd
Actualitzat el 08-07-2022 07:51
Missió
Facilitar a la ciutadania la realització de peticions, avisos i consultes relatius a l’espai públic.
Descripció
L’aplicació mòbil EPP! i el Telèfon Verd permeten a la ciutadania exposar, de manera telemàtica i telefònica, queixes, incidències o suggeriments sobre l’espai públic; avisar d’elements malmesos o en mal estat; consultar serveis municipals, i sol·licitar el servei de recollida de voluminosos, entre d’altres.
En el cas de les incidències comunicades mitjançant l'EPP!, l’aplicació genera una resposta que indica les gestions realitzades i si aquelles s’han solucionat. Algunes incidències són de fàcil i ràpida resolució, però d’altres requereixen una gestió administrativa i no es poden resoldre a curt termini.
Beneficiaris
- Ciutadania.
Web
Requisits d'accés
- Descarregar al móbil l'aplicació gratuïta EPP!
Unitat/s responsable/s
- Residus i neteja
Adreces Electròniques
Telèfon
Horari d'atenció
De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Punt d'informació
Ajuntament, plaça de la Imperial Tàrraco (antiga Facultat de Lletres)
Plaça de la Imperial Tarraco
Ajuntament, plaça de la Imperial Tàrraco (antiga Facultat de Lletres) 41.119350096592 1.2463172645569